sobota, 12 maja 2012

Introduction.

Introduction. 


Wersja polska.
COŚ O MNIE.
Cześć, mam na imię Patrycja, mam 15 lat i jestem z Polski. Uczęszczam do Gimnazjum im. Jana Pawła II w małym mieście na zachodzie Polski. Interesuję się sportem a w szczególności muzyką. Moim ulubionym typem muzyki jest hip-hop. Lubię słuchać tego typu muzyki, ponieważ raperzy mogą powiedzieć mi wiele o życiu a ja potrafię wyciągnąć z piosenek wiele mądrych rzeczy. Moim ulubionym sportem jest siatkówka. Gram w nią od 2008. W przyszłości chcę zostać informatykiem.


COŚ O MOIM BLOGU.
Ten blog będzie jak mój prywatny pamiętnik, ale możecie go czytać. Chcę pisać tu o moich problemach, wydarzeniach z życia, miłości i innych rzeczach, które ma każdy nastolatek.


English version.
SOMETHING ABOUT ME
Hi, my name is Patrycja, i'm 15 years old and I'm from Poland. I attend to Pope John Paul II High School in small city on a west of Poland. I'm interested in sport and, in particular, in music. My favourite kind of music is hip-hop. I like listen to this kind of music, because rappers can tell me lots about life and I can take from songs a lot of wise things. My favourite sport is volleyball. I have practised playing volleyball since 2008. In the future i want to be a computer scientist. 


SOMETHING ABOUT MY BLOG
This blog will be like my private diary, but you can read it. I want to write here about my problems, life events, love and the other things, which each teen have. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz