czwartek, 17 maja 2012

,,Oddaj strach, daj zaufanie, chwyć za rękę." - Dear Diary 3

Drogi pamiętniku, 
ostatnimi czasy wydarzyło się niewiele, dlatego pisałam tu krótkie notki z moimi krótkimi przemyśleniami. 
Jak na razie wszystko toczy się jak powinno ;) 
CORAZ BLIŻEJ WAKACJI = CORAZ BLIŻEJ WYJAZDU DO JOLANTY. <3
Coraz mniej czasu na poprawę ocen, więc trzeba się sprężyć i wziąć się w garść. 
Podobno zostałam wycofana ze sztandaru. Oh, jak świetnie. ;(
He . <3 
Dlaczego każda kłótnia z Tobą musi tak boleć? ;( 


Jutro dzień patrona = brak zajęć dydaktycznych, czyli Festiwal Piosenki. ;)


__________________________________________________________


Dear diary, 
recently happened no many, so I wrote here short entries with my brief thoughts. 
So far everything's going as it should. 
GETTIN' CLOSER TO HOLIDAYS = GETTIN' CLOSER TO DEPARTURE TO JOLANTA <3
Less and less time to improve marks, so I have to strain and pull myselft together. 
Reportedly I was withdrawn from the towards the flagship. Oh, how fantastic. ;(
He.  <3
Why every argument with you has to hurt so much? ;(


Tomorrow it's patron's day = There's no teaching, so it's Festival of Song. ;)




"Oddaj strach, daj zaufanie,chwyć za rękę. 
Pożycz - nic nie chcę, wszystko mam tu obok. 
Pożycz - bierz, jeśli chcesz, ja jestem Tobą. 
Zawsze obok, bo dla nas MY transparentni. 
My, czyn i słowo choć nie raz tak obojętni. 
Bo duma bo bla, bla... strach, myśli klatka.
A miłość jest bezcenna, eskapizm to pułapka." 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz